SMC Jumbo 720 R 4x4 EFI
Katalogový kód výrobku:
Popis
SMC Jumbo 720R - Absolutní vítěz extrémních závodů Offroad Maraton 2012 v nejprestižnější kategorii Mistr Quad 4x4 – nyní i dlouhé Jumbo ve verzi EFI za fantastickou cenu!
"Lepší než očekávání: motor super, výkonu má víc než Grizzly, takže dost a dost, navíc prostě nežere. Velká kola sebou přináší i lepší průchodnost. Ani celý den v sedle není znát... Takže shrnuto a podtrženo, jde o jednu z nejlepších jednoválcových mašin bez ohledu na zemi původu. Dávám za něj ruku do ohně a beru si ho na Strike Sport Motoráj Rally do rumunska."
To byla slova z časopisu Quad 8-9 2011. Redaktoři tohoto oblíbeného ATV magazínu se pak později o dlouhé verzi Jumba 720R vyjádřili takto:
"Jumbo 720R vtrhlo na český trh přelomu roku a bylo hned jasné, že to nebude samo sebou. Dlouhý vývoj od čistého papíru přinesl své ovoce a tak členům představenstev ostatních tchaiwanských značek přibyly vrásky na čelech, tedy nejen těm Tchajwancům...Výkon motoru nad hranicí padesáti koní už znamená, že na rozdíl třeba od pětistovek, není u Jumba patrné, že jedete dva a snadno držíte vysokou rychlost. Výlet ve dvou pak znamená, že nezaostáváte za ostatními. Jumbo Long se na rozdíl od mnoha dalších dlouhých mašin může pochlubit motorem uloženým přímo v novém těžišti. Ovladatelnost neutrpěla a Jumbo long je tak vyvážené stejně dobře, jako jeho krátký základ."
Časopis Quad 11-12 2011
Moderní konstrukce podvozku s nezávislým zavěšením všech kol a mimořádnou světlou výškou, inteligentní design a především špičkový osvědčený 700cc motor, vyvinutý v hi-tech institutu ITRI, v roce 2014 doplněn o americké vstřikování DELPHI - to jsou hlavní trumfy vynikající taiwanské čtyřkolky SMC Jumbo 720R EFI Long, která se tím zařadila mezi nejvýkonnejší a nejdokonalejší užitkové čtyřkolky světa!
Zcela nový motor čtyřkolky SMC Jumbo 720R EFI Long byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.).
Zcela nová verze Jumba 720R EFI Long s americkým vstřikováním DELPHI nabízí 53 koní a více jak 60 Nm kroutícího momentu!
Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Jumbo 720R EFI Long je kompletně odpruženo pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní použití čtyřkolky. Toto naprosto špičkové nezávislé odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.
Odolné šestiplátnové pneu Duro Powergrip 12" jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a snadnou opravitelnost. K dispozici jsou dvě barevné varianty, bílá a černá.
SMC Jumbo 720R EFI Long má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.
Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Již v základu je čtyřkolka Jumbo 720R EFI Long vybavena rozměrnými ocelovými nosiči ?s vysokou nosností, velkorysým úložným boxem pod sedlem a menšími úložnými prostory na každé straně u předních blatníků. Nová verze EFI je vyvedena v modernizované velkoplošné grafice. Nové Jumbo 720R EFI Long má navíc spoustu drobných technických vylepšení, která značně přispívají k maximálnímu požitku z jízdy, mj. nový typ spojky či větší chladič.
Jumbo 720R EFI Long je opravdu dlouhán se vším všudy. Velmi pohodlné dělené vyvýšené sedlo nabízí absolutní komfort a exkluzivní místo pro oba pasažéry. Posunutí motoru o 10 cm směrem k zádi, a s tím spojená změna těžiště, má velmi zásadní vliv na ovladatelnost stroje, který se i přes svou impozantní délku, ovládá takřka stejně, jako krátká verze, která je mj. díky dlouhému sedlu a nášlapům plně dostačující i pro 2 jezdce, čímž se v dané kategorii zcela jasně odlišuje od konkurenčních strojů.
Jumbo 720R EFI Long je samozřejmě vybaveno homologovaným tažným zařízením s možností táhnout i tlačit nejrůznější pracovní příslušenství. V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu travních sekaček, mulčovačů a vozíků. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro pracovní využití.
Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
14" Alu disky : +8.990,- (volitelná příplatková výbava)
naviják: AKCE + 1,- (standardně 3990,-)
Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zateplené rukávy na řidítka!
Specifikace
Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
Olej motorový: | -- litru |
Délka: | 2225 mm |
Šířka: | 1195 mm |
Výška: | 1245 mm |
Rozvor: | 1490 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Suchá hmotnost: | 340 kg |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Rychlosti: | Vpřed, vzad a terénní redukce |
Přední pneu: | 25x8-12" Duro Powergrip nebo 26x8-14" Maxxis Bighorn |
Zadní pneu: | 25x10-12 Duro Powergrip nebo 26x10-14" Maxxis Bighorn |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena |
Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Objem motoru: | 675 cm3 |
Výkon motoru: | 39,5 kW(53k)/6550 ot./min. |
Točivý moment: | 60 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 100 mm x 86 mm |
Komprese: | 9,5:1 |
Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | C.D.I. elektronické |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |