SMC RAM 520RR
Katalogový kód výrobku:
Popis
Nejmodernější, zcela nově zkonstruovaný sportovní podvozek s nitrogenovými tlumiči. Špičkový japonský motor Fuji (Subaru). Vynikající brzdy. Nepřekonatelně špičková "SMC" kvalita zpracování. To jsou nejmocnější zbraně nejnovějšího stroje ze stáje SMC. V nich se skrývá opravdová síla čtyřkolky RAM 520RR!
Převody čtyřkolky SMC RAM 520RR pohání spolehlivý vodou chlazený motor vyrobený pro SMC v japonské továrně Fuji Heavy Industries (Subaru) a právem náleží k absolutně nejvýkonnějším ve své kategorii. Tento robustní motor je čtyřtaktní a čtyřventilový SOHC agregát, jež svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím odolné, nožně řazené, pětistupňové převodovky a sekundárního řetězového převodu. Převodovka samozřejmě disponuje i zpětným chodem. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je velmi odolný, maximálně jednoduchý a plně integrovaný do pohonné jednotky. Veškeré převodové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje. Veškeré důležité servisní intervaly se shodují s intervaly garančních prohlídek, takže stačí stroji věnovat pouze minimální provozní péči!
Přední, mohutně dimenzované odpružení je na dvojitých A-ramenech s plně seřiditelnými nitrogenovými tlumiči. U těchto špičkových tlumičů lze nastavit nejen předpětí pružiny, ale i horní a dolní útlum. Zadní plynule nastavitelné odpružení je řešeno mohutným centrálním tlumičem uloženým na široké a tuhé kyvné vidlici. I tento tlumič je nitrogenový a plně seřiditelný, včetně ladění útlumových charakteristik. Toto odpružení patří k naprosté špičce a je optimalizováno pro rychlou sportovní jízdu, ale umožňuje velmi dynamickou jízdu i na velkých nerovnostech.
Odolné sportovní čtyřplátnové pneumatiky jsou navrženy pro ostré a přesné vedení stroje a ideální boční stabilitu. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní dynamicky projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky s agresivním designem jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry, barevnost a tvar jsou optimalizovány pro sportovní použití. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost i při náročném nasazení. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je bílá, černá, a červená varianta.
SMC RAM 520RR má 12V elektrický systém. Je vybaven plně digitálním palubním počítačem. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly a zařazení zpátečky a neutrálu. Čtyřkolka je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly, blikači a kompletní elektrickou výbavou nutnou pro provoz na silnicích.
Ostře fungující brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je u pravé nohy a na řidítkách. Jejich výkon a odolnost jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Standardní záruka této čtyřkolky je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Čtyřkolka SMC RAM 520RR je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný stroj pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil) a disponuje plnou Evropskou i Českou homologací.
***Každá homologovaná čtyřkolka musí disponovat maximálním výkonem 15 kW. Stroj s motorem plně otevřeným na maximální výkon není určen pro jízdu na silnici a neodpovídá výrobnímu provedení. Za provoz stroje s těmito změnami je zodpovědný výhradně jeho provozovatel
AKCE: V ceně ZDARMA duralové disky kol, duralové ochranné nášlapy, nitrogenové, plně stavitelné tlumiče.
Specifikace
Benzinová nádrž: | 12 litru |
Olej motorový: | 1,9 litru |
Délka: | 1795 mm |
Šířka: | 1170 mm |
Výška: | 1085 mm |
Rozvor: | 1250 mm |
Výška sedla: | 880 mm |
Suchá hmotnost: | 198 kg |
Maximální rychlost: | 105 km/h |
Maximální rychlost: | 145 km/h (off-road úprava) |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | 5 rychlostí + zpátečka |
Náhon kol: | řetězem |
Přední pneu: | AT 21x7-10 |
Zadní pneu: | AT 20x11-9 |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé odpružení / Plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Zadní: | Pevná zadní náprava / Centrální stavitelný tlumič |
Motor: | |
Výrobce motoru: | FUJI Heavy industries (Japonsko) |
Typ motoru: | 4-taktní jednoválec, DOHC |
Výkon motoru: | 15 kW |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 55 HP |
Točivý moment: (off-road úprava) | neudává se |
Vrtání x zdvih: | 99,2 mm x 64,6 mm |
Objem motoru: | 499 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou |
Mazání: | Se suchou skříní |
Karburátor: | Mikuni BSR 42mm |
Zapalování: | C.D.I. - elektronické |
Svíčka: | NGK DCPR8E x 1 |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 98 Oktanů |