SMC RAM 520RR , onroad
Katalogový kód výrobku:
Popis
Nižší, širší, stabilnější! To je nová SMC RAM 520RR onroad edition!
S podvozkem přilepeným téměř k zemi, s optimalizovanými nitrogenovými, plně seřiditelnými tlumiči a šířkou čtyřkolky na samé hranici závodních limitů je čtyřkolka SMC RAM 520RR Onroad Edition připravena pokořit vše, co se pohybuje na asfaltových cestách!
Připrav se na pořádnou driftovací jízdu!
Technicky vychází "onroad verze" ze svého "offroadového" bratra, včetně použitého originálního japonského motoru SUBARU. Ale na rozdíl od "Offroad" verze bylo vše důležité na stroji optimalizováno a přepracováno pro ostré silniční použití.
Chcete nejlepší zážitky na silnici? Jedině s SMC RAM 520RR!
Nejvýraznější změny na stroji se dotkly těchto součástí:
Podvozek je celkově rozšířen a snížen díky použití nové, prodloužené a zesílená zadní osy, rozšířených a přepracovaných přední ramen s jiným uchycením kulových čepů a předních a zadních snížených tlumičů s odlišnou geometrií pružiny.
Ramenní zavěšení předních kol je vyrobené z vysokopevnostního, velmi tuhého duralu. Tím bylo docíleno minimálních neodpružených hmot stroje.
Kotouče brzd jsou tvarované pro vyšší účinnost a lepší odvod nečistot (dle modelu).
Pro optimální pozici jezdce byla použita duralová, snížená řidítka.
Použité silniční pneumatiky Kenda Speedracer jsou spolu s novými duralovými 10" ráfky výbornou volbou pro optimální kontakt s vozovkou.
Pro plné využití rychlostního potenciálu motoru je stroj zpřevodován více do "rychla", než-li RAM 520RR Offroad a dosahuje mimořádných maximálních rychlostí.
Pro milovníky vysokých výkonů a závodní nadšence je k dispozici široká škála výkonových doplňků se který lze stroj přepracovat ve skutečně extrémně výkonný stroj!***
Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady.
SMC RAM 520RR onroad edition je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný stroj pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil) a disponuje plnou Evropskou i Českou homologací.
***Každá homologovaná čtyřkolka musí disponovat maximálním výkonem 15 kW. Stroj s motorem plně otevřeným na maximální výkon není určen pro jízdu na silnici a neodpovídá výrobnímu provedení. Za provoz stroje s těmito změnami je zodpovědný výhradně jeho provozovate
AKCE: V ceně ZDARMA duralové disky kol, duralové ochranné nášlapy, nitrogenové, plně stavitelné tlumiče.
Specifikace
Benzinová nádrž: | 12 litru |
Olej motorový: | 1,9 litru |
Délka: | 1763 mm |
Šířka: | 1265 mm |
Výška: | 1008 mm |
Rozvor: | 1280 mm |
Výška sedla: | 743 mm |
Suchá hmotnost: | 198 kg |
Maximální rychlost: | 109 km/h |
Maximální rychlost: | 150+ km/h (off-road úprava) |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | 5 rychlostí + zpátečka |
Náhon kol: | řetězem |
Přední pneu: | 165/70-10 |
Zadní pneu: | 225/40-10 |
Přední ráfky: | 10x5,5 |
Zadní ráfky: | 10x8 |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé odpružení / Plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Zadní: | Pevná zadní náprava / Centrální stavitelný tlumič |
Motor: | |
Výrobce motoru: | FUJI Heavy industries (Japonsko) |
Typ motoru: | 4-taktní jednoválec, DOHC |
Výkon motoru: | 15 kW |
Výkon motoru: (on-road race úprava) | 55 HP |
Točivý moment: (on-road race úprava) | neudává se |
Vrtání x zdvih: | 99,2 mm x 64,6 mm |
Objem motoru: | 499 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou |
Mazání: | Se suchou skříní |
Karburátor: | Mikuni BSR 42mm |
Zapalování: | C.D.I. - elektronické |
Svíčka: | NGK DCPR8E x 1 |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 98 Oktanů |